#LaboratoriaPrzyszłości
Tuż przed świętami uczniowie klas IV mieli możliwość wykorzystania kluczowych kompetencji zdobywanych na lekcjach. Zawodnicy w czasie gry rozwijali kompetencje matematyczne i informatyczne, jak również rozwijali spostrzegawczości, zdolności analizowania i wnioskowania, umiejętności czytania treści zadań ze zrozumieniem oraz współdziałania i współpracy z innymi.
Klasa podzielona na 3 grupy, miła za zadnie zaprogramować Photon’a w taki sposób aby odkrył on wszystkie numery kopert ukrytych pod obrazkami. W kopertach znajdowały się zadania tekstowe związane z odejmowaniem liczb sposobem pisemnym. Otrzymane hasło KOLĘDA nawiązywało do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i stanowiło doskonałe podsumowanie naszej rywalizacji.
Dzięki zmianie zadań w kopertach uczniowie klasy III, uczęszczający na świetlicę szkolną mogli również rozwinąć swoje umiejętności w programowaniu. Ich zadania dotyczyły wiedzy na tematy Świąt Bożego narodzenia.
Podczas gry wykorzystaliśmy roboty, tablety oraz matę zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości. Zapraszamy na kilka zdjęć z naszej rywalizacji.
I.P.