Uczta w teatrze, czyli uczniowie z „Czwórki” na „Les Miserables” w Warszawie!

Dnia 10. 06. Odbyła się wycieczka do Warszawy na spektakl „Les Miserables” w Teatrze Roma. Była to nagroda dla uczniów, którzy w tym roku szkolnym uzyskali tytuł laureata lub finalisty w kuratoryjnych konkursach przedmiotowych. Inicjatorem tego przedsięwzięcia była pani dyrektor – Alicja Kasprzak – Żeżuła.

Dnia 1 czerwca o godzinie 6.00 uczniowie klas IB i IC gimnazjum wraz z opiekunami: p. Martą Cięcierą, p. Anitą Iwanicką oraz p. Krzysztofem Sadło wyjechali autokarem spod naszej szkoły na wycieczkę szlakiem Orlich Gniazd.

Dnia 18 maja br. klasa III b wraz z opiekunami – p. Dorotą Brodzik, p. Moniką Skrzypą, p. Dorotą Szewczak i p. Krzysztofem Sadło, udała się na trzydniową wycieczkę w Bieszczady.

23 i 24 maja klasa III A gimnazjum poznawała uroki lasów janowskich. Kąpaliśmy się w zalewie, opalaliśmy się. Po obiedzie  był  przejazdy jeepami. Jeździliśmy po trudnym terenie.Niestety w pewnej chwili wylądowaliśmy w błocie.

Zbiórkę przed szkołą zaplanowaliśmy o 455 i wszyscy są na czas. Niektórzy lekko protestują, że wcześnie, że jakoś tak dziwnie pusto na ulicach, albo że śniadanie jeszcze nie zjedzone.  Pozostali, ukradkiem ziewając,  wyczekują wynajętego „busika”. Nikt się nie spóźnił, na ten dzień czekaliśmy od 4 miesięcy.

Wiosna niestety zwleka z nadejściem, więc w poniedziałek, 21 lutego, młodzieżowa  reprezentacja naszej szkoły wybrała się wraz z trenerami kadry narciarsko- snowbordowej na jednodniowe zgrupowanie  w naszym rodzimym  Meerrettichstadt.

Dnia 29 marca 2011r odbyła się wycieczka do Warszawy, w której wzięli udział uczniowie klas IB, IIB, III oraz IIC gimnazjum. Opiekę nad młodzieżą sprawowały: pani Marta Cięciera, pani Alicja Skiba, pani Barbara Huszcza i pani Dorota Szewczak. Z Krasnegostawu wyjechaliśmy o 5.00 a powróciliśmy o godzinie 22.30.

Dnia 15 listopada 2010 r.  nasza klasa, IIIa, wraz z wychowawczynią, p. Teresą Laskowską i nauczycielkami: p. Martą Cięcierą oraz p. Lucyną Kłosowską, pojechała na wycieczkę do Warszawy. Głównym celem wyjazdu było zwiedzenie Muzeum Powstania Warszawskiego i miejsc, które w sercach i świadomości Polaków zajmują ważne miejsce.